News

News

Funzionamentu AC, cuncepimentu di circuitu di assorbimentu di surge RC è selezzione di cumpunenti Share

 Funzionamentu di tensione AC : Sottu tensione AC o DC, o in cumminazione di DC, pudete aduprà tutti i condensatori di membrana HVC. U principiu di l'applicazione riescita hè: 1) Ùn supera a capacità di tensione di u dielectric; 2) Mantene u raffreddamentu di u condensatore; 3) Ùn porta micca operazione corona. Cum'è una applicazione pratica, quì hè cumu utilizà sti trè regule.

U piccu di tensione limite hè una tensione DC nominale. Limite u pruduttu di u piccu attuale in a valutazione di a quantità di capacità è u valore nominale DV / DT. Per l'operazioni d'alta frequenza per limità a dissipazione di u putere, per chì l'aumentu di a temperatura di a carcassa esterna ùn trapassa 15 ° C, è à u stessu tempu a temperatura di l'involucro di l'esterno ùn hè micca più altu di a temperatura massima di u funziunamentu.

Per a regula 3, limite a tensione esterna à ogni tipu di rating AC massimu per evità a corona.
Corona hè un sistema insulating in u sistema insulating per causà a rottura parziale dielettrica da i pori di l'aria. U so avvene hè accumpagnatu l 'applicazzioni AC voltage perchè u capacitance effettiva di u poru hè più bassu cà u materiale dielectric circundante. Cum'è un condensatore di pocu valore hè cunnessu in serie, u poru hè rottu da un gradiente di tensione più altu. Corn Dizzy hè à esse evitata perchè sparks causari lu carbonization dielectric à cunvertisce in un materiale cunduttore, è u travu di carbone finali hè short-circuited.

 

Disegnu di circuitu di assorbimentu / snubber RC

L'assorbimentu di surge hè una varietà di circuiti simplici di assorbimentu d'energia per eliminà i picchi di tensione causati da l'induttanza di loop ----- Quandu l'interruttori meccanichi o semiconduttori sò attivati. U scopu di l'absorzione di surge hè di caccià e tensioni transitori è oscillazioni chì si verificanu quandu u switch hè attivatu.
Succede à furnisce un circuitu facultativu quandu u currente scorri in un induttore di fuga inherente quandu u switch hè attivatu. Sub-absorption in l'alimentazione di u modu di cambiamentu furnisce una o più di e seguenti trè funzioni impurtanti:
1) Cambia a linea di traspurtadore di un transistor di cunversione bipolari per mantene in una zona operativa sicura;
2) Eliminate l'energia da u transistor di guida, cunsuma l'energia in a resistenza per riduce a temperatura di l'articulazione;
3) Reduce l'oscillazione nantu à u transistor di commutazione o diode di rettificatore per limità a tensione di punta, riduce l'EMI riducendu l'emissione è riducendu a so frequenza.

 

U circuitu di assorbimentu di fuliggine più cumunimenti utilizatu hè un condensatore è una resistenza in serie attraversu una cunnessione di switch. Eccu cumu cuncepisce un damper RC abituale:
 
Selezzione di cumpunenti: Selezziunate un resistore non-inductor. Una bona scelta hè una resistenza di carbone. A resistenza di u film di carbone hè una bona scelta, salvu chì ùn sia sottratta per riduce a so resistenza in un attritu spirale. Evite l'avvolgimentu perchè hà una induttanza. Selezziunate a resistenza da a scheda di dati per resiste à u currente d'altu prufilu di a stessa temperatura in u damper. Per u sopra 0.01 μF capacitance, u capacitor mica di a resina epossidica immersione hè prima cunzidiratu. Per i valori di capacità più altu, u polipropilene di piombu verticale, i condensatori di film di film sò cunsiderati. In più di l'alta induttanza inerente di u dispusitivu assiale, u tipu WPP di u piombo assiale hè ancu bonu. A tensione nominale massima hè 630 volts DC, u più altu hè 1000 volts DC. Per a tensione è a capacità più altu, un condensatore di film di polipropilene hè sceltu, cumpresu a film di metallizazione flottante cum'è un film di fogliu generale per ottene una piccula dimensione. L'usu di a film di metallizazione riduce a capacità di u piccu currente per furmà 1/3 à 1/5 di l'altru selezzione d'alta pressione.
 
U prucessu di selezzione in a datasheet hè simplice - a corrente di punta è a capacità di corrente RMS hè furnita cù una capacità di putenza nominale. A capacità di punta hè u pruduttu di a capacità DV / DT è a capacità nominale. A capacità di corrente RMS hè un valore più chjucu in quale u condensatore hè 10 ° C o u currente di u condensatore per ghjunghje à a so tensione alternante.
 

A nostra tabella di capacità DV / DT pò esse usata per paragunà i condensatori di assorbimentu di surge CDE è altre marche. Per tutti l'assorbimentu di u chirurgu, u valore DV / DT pò sustene u valore DV / DT, è u tipu HPP pò sustene più di 2000 V / μs. Per l'assorbitori d'alta pressione, i tipi HPFF è HPPS ponu processà più di 3000 V / μs; Tipi HPMF è HPPM, ritirati più di 1000 V / μs. Per vede a tabella di dati secondu a durata di l'alloghju.

 

Altri capacitors: Eccu l'ultima sentenza di selezzione di capacitore, per aiutà à entre in u campu di capacità uniced, chì ùn hè micca specificatu in l'usu di l'absorbitore di surge, nè in questa parte.


Hè da esse cuscenti di u tipu è di i tipi di ceramica alta K chì anu limitatu a corrente di punta è a capacità di trasportu transitori, è l'ordine hè di 50 à 200 V / μs. U poliester hà 15 volte a perdita di polipropilene, è u poliester hè adattatu solu per u ciculu di u ciclu di u currenti RMS o di a responsabilità. À u listessu tempu, assicuratevi chì i coefficienti di tensione è temperatura sò cunsiderati. Ancu s'è mica o capacità di tipu DPP hè quasi indipindenti di a tensione è a temperatura, u dielectric di ceramica high-k (cum'è Y5V) pò perde 1/4 di a so capacità da a temperatura di l'ambienti à 50 ° C (122 ° F), da 0 à 50% . Un altru 1/4 di capacità pò esse persu durante a tensione nominale.

Design Fast Board Absorber: Quandu u cunsumu di energia ùn hè micca criticu, ci hè un modu rapidu per cuncepisce un assorbitore di surge. Pianu cun 2 watts di resistenza carbonica. Selezziunate u valore di resistenza in modu chì u stessu currente pò cuntinuà à flussu senza sovraccarichi di tensione, è u currente hè vultatu à l'absorbitore di surge dopu chì u switch hè attivatu. U flussu di u currente di u tempu à traversu l'interruttore prima chì a misurazione o u calculu di l'interruttore hè attivatu, è u currente di u tempu chì scorre prima chì l'interruttore hè attivatu.