News

News

Film capacitor - definizione è classificazione Share

condensatore di film hè un condensatore chì utilizeghja una film plastica cum'è dielettricu, chì hè un cumpunente elettronicu passiu chì almacena è libera energia elettrica in forma elettrostatica, chì pò esse divisa in ferita, laminazione, febbre è nisun mudellu secondu a forma di struttura. in quale u voluminu applicazione Wide intornu à tipu inusual

 

U capacitore hè un mediu insulating in un mediu insulating trà u materiale cunduttivu di u polu di metallu è almacena è libera energia elettrica in forma elettrostatica, è pò funziunà, tun, filtru, accoppiamentu, rettificazioni, separà a tensione DC in u circuitu elettronicu. Bypass, coupling, etc., largamente usatu in una varietà di capacitors high è bassu frequenza, hè un cumpunente elettronicu basi indispensabile in ligna ilittronica. U condensatore di film sottile hè un condensatore chì usa una film plastica cum'è un mediu.

 

U condensatore di film hà un tipu di sensazione per esse ferita nantu à l'elettrodu internu, è u tipu non induttivu hè attaccatu à u filu di muntatura di a superficia finale o l'elettrodu terminale. L'induttanza hè chjuca è e caratteristiche d'alta frequenza hè chjuca paragunata à l'induttanza. À u listessu tempu, l'avvolgimentu induttivu pò riduce a perdita di u condensatore di film è rinfurzà a vita di u condensatore. U condensatore di film sottile laminatu hè più chjucu cà u grossu di a ferita è u voluminu è hè adattatu per i picculi prudutti elettronici. U tippu di avvolgimentu hè più adattatu per i circuiti mainstream è di impulsi, cusì u tippu di bobina hè largamente utilizatu in filtrazione, corruzzione, bypass, accoppiamentu è riduzzione di u rumore di l'equipaggiu elettricu elettronicu.

 

Glossariu

Condensatore di decoupling: In u circuitu elettronicu, pò esse furnitu un suministru di energia più stabile, è l'elementu riducente hè accumpagnatu à u rumore di l'estremità di l'alimentazione, filtrà una classa di cumpunenti chì interferiscenu cù l'interferenza di u signale.

Filtru: U rollu ondulatu di u sawtooth dopu a rettificazione hè lisciatu, vicinu à DC.

Coupling: Cum'è una cunnessione trà i dui circuiti, u signale AC hè permessu di passà è trasmette à u circuitu di u prossimu stadiu.

Bypass Capacitor: A capacità chì hè filtrata da i cumpunenti d'alta frequenza di bypass in corrente AC di corrente d'alta frequenza è corrente di bassa frequenza.

Foglia chimica: A superficia hè allargata dopu l'elettrochimica o a corrosione chimica per incisione elettrochimica o chimica, è poi formata elettrochimicamente in una superficia di una strata di film d'ossidu (diossidu d'aluminiu).

Winding: Si riferisce à un prucessu di prucessu chì ferite in una varietà di pacchetti sicondu certi regularità.

PET: Polyethylene terefthalate hè una resina cumuna in a vita.

PEN: L'etilenglicol estere di naftalate di polimetile hè un polimeru eccellente emergente, è a struttura chimica hè simile à PET.

PP: Polipropilene, hè un polimeru furmatu da l'aghjunghje polimerizazione.

PPS: una nova resina termoplastica d'alta prestazione.

 

U condensatore di film pò esse divisu in un tipu di avvolgimentu, un tipu di laminazione, un tipu induttivu è senza induttanza.