News

News

Film Capacitor Parameter Description - trè tippi di differente dielectricc Share

A metalizazione hè sfarente da a struttura strutturale di a film foil. Insegni à sceglie quì. Per i condensatori di film sottili metallizzati, l'aluminiu hè spruzzatu in u film dielettricu da a deposizione in vacuum film. U metallization hè più chjuca cà u capacitor fattu di foglia siparati e strata di membrana, u pesu hè più liggeru, è u costu di l 'unità Fala hè più bassu, è hè guariscenza. Ma provoca ancu una capacità di corrente più bassa. A dimensione più chjuca è i costi bassi sò particularmente attrattivi in ​​una capacità d'alta putenza

 

L'auto-guarigione si riferisce à un cortu circuitu internu o un difettu in a membrana da a sovratensione transitoria per esse eliminata in pochi microfarad. Questu hè un picculu difettu in una tensione esterna, ma u condensatore ùn hà micca danni permanenti per evità una diminuzione di capacità insignificante. Stu vantaghju face chì u condensatore di film metallicu HVC diventa a selezzione alta curretta in l'applicazione, ma i seguenti quattru casi eccezzioni:

1) Picculu capacitance menu di 0.01 μF, in u quali a diffarenza di taglia ùn hè micca impurtante, è u materiale film foil hè più chjuca.
2) Cum'è un altu currente cuntinuu in u circuitu volatile,
3) Cum'è l'alta corrente transitoria in u ciclu abruptive,
4) Low noise, ci hè un prublema in questa autopulizia, anche se pocu hè accumpagnatu da tensione di rumore.

 

Polyester dielectric: cum'è a metallizazione hè di solitu a selezzione di strutture HVC, è u poliester hè tipicamente a selezzione di materiali di film dielettricu. In trè dielettrici HVC, u poliester hà a più alta constante dielettrica, chì furnisce u condensatore di dimensione minima di u costu più bassu, è u vantaghju di funziunà à una temperatura di finu à 125 ° C à a mità di tensione nominale. In ogni casu, cum'è a dissipazione di u putere impedisce a so scelta cum'è una tensione di corrente alterna alta o alta frequenza, a dissipazione di u putere impedisce a so applicazione in tensione AC alta corrente o alta frequenza; da -55 ° C à 0 ° cum'è capacitance C è da 50 ° C à 125 ° C, u poliester ùn hè micca una capacità precisa à temperature estreme. Tuttavia, hè nutatu chì a capacità da 0 ° C à 50 ° C hè cambiatu solu per ± 1%.

 

Polypropylene dielettricu hè basatu annantu à u so angolo di perdita più bassu chì u condensatore HVC pò esse eligibile per l'applicazioni d'alta frequenza DC, alta tensione AC è cumunicazione. À u listessu tempu, i so resistori insulanti elevati è l'assorbimentu dielettricu bassu scontranu u condensatore DC precisu. In parechje applicazioni, rimpiazzà u poliester, eccettu per a so constantità dielettrica bassa; picchì thin high ratio foil film ùn hè ottenuta, a taglia hè grande è più altu. Hè una cosa mala chì a temperatura massima di u funziunamentu hè 105 ° C. U polipropilene hè adattatu per l'applicazioni induve parechji poliesteri mancanu. Pò ancu fà u poliester pò esse usatu nantu à una temperatura larga: u so condensatore hè circa u listessu ritmu chì a caduta di temperatura hè aumentata. Dunque, a capacità di poliester parallela di u condensatore di polipropilene forma un condensatore di compensazione di temperatura.

 

U sulfuru di polifenilene hè adupratu in a capacità precisa è a temperatura di larghezza. Pò operare da -55 ° C à 125 ° C, soprattuttu a capacità di menu di 1%, eccettu per u valore estremu di a gamma. U sulfuru di polifenilenu hè u dielettricu di condensatore precisu preferitu è ​​un film dielettricu di u condensatore di chip FCP.

 

Graficu di paragone dielettricu: