News

News

HVC Capacitor Film Capacitor Parameter Description Share

A capacità hè di misurà a freccia à 1 kHz ± 20 Hz in una deviazione positiva è negativa (se hè più grande di 1 capacità di microfarad) A so frequenza di prova hè 120 Hz), è a temperatura di misurazione hè 25 oc ± 5 ° C. U standard. a deviazione hè ± 10%.

 

Fattore di dissipazione o TANσ hè u rapportu di u condensatore ESR è a so reattanza. Frequenza di misurazione à 1 kHz ± 20 Hz (Se a frequenza di prova hè 120 Hz hè più grande di 1 microfarad, a temperatura di misurazione hè 25 oc ± 5 ° C, micca più grande di u valore specificatu.

 

A resistenza d'insulation per capacitors rated sopra 0,25 à 0,5 microscopia, u cambiamentu hè dipende di u pruduttu (MΩ • μF) à u valore di resistenza minima (MΩ) da u condensatore di resistenza minima (MΩ). Dopu dui minuti à 100V DC voltage è 25 ± 5 ° C, a resistenza d'insulazione ùn pò esse più chjuca di u pruduttu RC o di u valore di resistenza nominale.

 

A tensione nominale hè a tensione massima continua in l'usu attuale di a temperatura operativa massima in l'usu attuale.

 

A forza dielettrica hè a tensione massima massima chì u condensatore pò sustene in a temperatura di l'ambienti nominali. Pò esse misurata appiendu un valore di tensione di quotazione specificatu da una tensione di 100 Ω per un minutu. Per esempiu, per misurà un condensatore di tipu DPM, u so valore di tensione nominale hè 250V DC, a forza dielettrica hè 175%, è a forza dielettrica hè necessaria per esse pruvata da 438 V DC.

 

Test di vita : À a più alta temperatura nominale ± 3 ° C, a tensione applicata à u condensatore hè appiicata à a tensione di 500 o 1000 (+72, -2) ore. Ùn deve esse micca apparenza senza danni è u valore di capacità cambia micca più di ± 5%. A resistenza d'insulazione ùn hè micca cascata à 50% di u limitu iniziale. A perdita di a perdita ùn supera u limitu iniziale.

 

A capacità di impulsu  hè una capacità di corrente di punta. Stu condensatore hè determinatu da l'integrità di u currenti istantaneu, chì hè rapprisintatu da u valore nominale DV / DT, chì hè u valore di cambiamentu di tensione massimu permessu (unità hè V / μs). A corrente nominale di punta (AMPS) hè uguale à u pruduttu di u valore nominale di u condensatore (μF) è u valore nominale DV / DT: Ipk = C (dV/dt) 

 

Marcatura di stampa da u numeru, u valore di capacità (μF), a deviazione di a capacità (%), u pruduttore è a tensione nominale (tensione DC è AC). I condensatori di piccula dimensione ponu avè solu u codice di tipu, pruduttore (HVC), capacità (PF), è codice di deviazione di capacità. Per esempiu: "DLMCD" è "682k" rapprisentanu mudelli DLM, 6800 pf (2 hè 0), è 10% limite di tolleranza.

 

U codice quandu si usa a deviazione hè u seguente:

F = ± 1 %
G = ± 2%
H = ± 6%
I = ± 3%
J = ± 5%
K = ± 10 %
M = ± 20 %