News

News

Panoramica di l'applicazione di i condensatori di film di a Cina in u campu di a nova energia 2021 Share

Cumu i condensatori di film si ponu un postu in u novu campu di l'energia?

Cù u carbone di u guvernu cinese, a ghjente hà più attente à u novu mercatu di l'energia. U condensatore hè un cumpunente elettronicu indispensabile in u sistema di circuitu, chì hè largamente utilizatu in u campu di u putere è l'elettronica. I condensatori di film sò carattarizati da e caratteristiche di alta tensione nominale, ciculu di vita longa, non polarità, etc. Get l'attenzione di e persone. Sicondu u pianu, a vendita di veiculi d'energia nova di a Cina in u 2025 rapprisenta u 20%, vale à dì chì in u 2025 i veiculi d'energia novi superanu 5 milioni. Dopu à u 2021, a capacità di l'energia fotovoltaica è eolica serà ancu allargata in 45 gW è 50 GW, rispettivamente. L'espansione di u novu mercatu di l'energia guidà a crescita di condensatori di film sottile.

Riassuntu

1) U campu di applicazione downstream di condensatori di film sottile hè gradualmente aumentatu, è a proporzione di diversi campi cuntinueghja à cambià, è e vitture di l'energia nova diventeranu una forza motrice impurtante per a crescita di u mercatu di capacità di film sottile.
In u 2000, u mercatu di i condensatori di film si concentrava nantu à l'apparecchi domestici, ma cù l'aumentu di altre applicazioni emergenti, a proporzione di u mercatu di l'elettricità in casa si ristretta gradualmente. Dopu à u 2017, l'area industriale è di cuntrollu hè diventata u mercatu principale di condensatori di film sottile, è a nova infrastruttura hè diventata a forza principale per prumove u sviluppu di condensatori di film sottile. Siccomu i veiculi elettrichi di l'energia nova sò gradualmente migliurati, i veiculi d'energia novi diventeranu una forza motrice impurtante per a crescita di u mercatu di capacità di film sottile.

2) U mercatu di condensatori di film hè duminatu da cumpagnie internaziunali. L'imprese chinesi anu solu un postu in u mercatu. U campu high-end hè occupatu da l'imprese avanzati internaziunali, è l'imprese cinesi sò più intensivi à i prudutti medii è bassu.

I condensatori di film d'alta tensione di grande capacità sò prudutti high-end, barriere d'alta tecnulugia, altu valore aghjuntu, è tecnulugia core sò maestrate da i capi internaziunali. U mercatu hè duminatu da u Giappone è i fabricatori europei è americani. (Nichicon, EPCOS, KEMET). A tecnulugia di fabricazione di a Cina hè sempre una grande distanza trà e cumpagnie internaziunali di punta. Hè difficiuli di avè un pezzu di tartariu in u mercatu high-end in u cortu termini.

3) L'imprese di fabricazione di condensatori di film in Cina persunalizà a trasfurmazioni à scala

I condensatori di film necessarii per i veiculi di l'energia nova anu esigenze di persunalizazione elevate, è i prudutti persunalizati spessu necessitanu un input di travagliu più grande, è a prufittuità ùn hè micca necessariamente per currisponde à l'input. Cumpagnia Chinese pò amparà da cumpagnii Japanese, secondu à l 'accumulazione tecnologica di l'accumulazione tecnologica in u prucessu di pruduzzione di i prudutti universalized, à riduce significativamente u tempu di ricerca è sviluppu ligata à i bisogni di i clienti, mentri rinfurzà a viscosità di i clienti rializà a produzzione di produttu.